__________________________________________________

__________________________________________________

Friday 24 February 2017

【AirAsiaGo.com】

Tags

AirAsiaGo.com】sedang mengadakan promosi Pelancongan Ke Negeri Korea dengan “Return Flight + 4N Hotel Stay + Tax from RM799* per pax” ( Destinasi promosi ini termasuk Taiwan dan Jepun juga) | JOM Plan bercuti-cuti di Korea! Cuti-Cuti JOM-JOM !| Tempoh Masa tempahan : 20 Februari – 15 Mac 2017 !
Kawan-kawan Malaysia! Seoul, ibu negara Korea Selatan, merupakan sebuah bandaraya metropolis yang sarat dengan arus pemodenan meliputi bangunan pencakar langit, keretapi berteknologi tinggi dan budaya k-pop serta k-drama. 


Walau bagaimanapun, warisan budaya seperti istana-istana lama dan pasar-pasar tradisional masih dijaga dengan baik dan menjadi tarikan pelancong sehingga ke hari ini, menjadikan Seoul sangat menarik untuk dilawati.


Jika selama ini anda peminat tegar apa sahaja dari negara Korea, tentu apabila sudah jauh-jauh terbang ke sana untuk bercuti, pasti anda ingin makanan orang sana kan? 


Bandar Seoul yang merupakan tumpuan ramai buat pelancong antarabangsa sekarang mempunyai pelbagai restoran halal, jadi tak perlu lagi khuatir tentang apa anda hendak makan di sana! 9 Muslim Restoran di Korea yang anda mesti cuba!


1. EID – 이드 Halal Korean Food (https://www.facebook.com/eid.halal.korean.food ) 
2. Makan Halal Korean Restaurant https://www.facebook.com/MakanKorea ) 
3. BoA Guesthouse – Halal Korean Dosirak (https://www.facebook.com/boaguesthouse/ ) 
6. Namiok – Gyeonggi-do (Near Nami Island) (https://www.facebook.com/pages/Nami-Ok/530524760328710 ) 
7. Murree Muslim Food 마리무슬림푸드 – Itaewon (https://www.facebook.com/koreamuslimfood/ ) 
8. Persian Palace (https://www.facebook.com/DrShapour / ) 
9. Kervan Traditional Turkish Restaurant (https://www.facebook.com/KervanTurkishRestaurant/ )



Bulan Mac adalah musim Spring di Korea selatan, Pada bulan ajaib ini, pelancong boleh meneroka bunga Cherry Full Blossoms di Korea, anda dapat menggungjungi bunga Cherry yang berwarna-warni dekat kebun-kebun bunga diseluruh Korea , Selain ini, pelancong juga dapat membeli-belah di Korea, pada North Asia Sales. Memang dapat diskaun yang hebat!



AirAsiaGo.com】sedang mengadakan AirAsiaGoAirAsiaGo Pelancongan Ke Negeri Korea dengan “Return Flight + 4N Hotel Stay + Tax from RM799* per pax”. Untuk menikmati keistimewaan promosi ini , pelancong hanya perlu membeli percutian mereka melalui laman web AirAsiaGo (https://goo.gl/O7Gug7 )























Tempoh masa Tempahan : 20 Februari – 15 Mac 2017 . 
Semua tempahan akan sah bagi perjalanan dari : 27 Februari – 15 Mei 2017

AirAsiaGo.com】 
Laman web:https://goo.gl/O7Gug7 

Follow us at Instagram: @PenangHoliao| 


EmoticonEmoticon

Popular Posts